wtorek, 19 czerwca 2012

Pudełko pełne tajemnic

Moja uwagę przykuła metalowa puszka, przybrudzona, niepozorna. Gdy wzięłam ja do ręki zdziwił mnie jej ciężar. Gdy otworzyłam ( z trudem ) jej wieczko- wiedziałam , ze musi być moja.


Pudełko pełne tajemnic- puszka pełna...
..guzików



Zawsze miałam słabość do guzików.  
W dzieciństwie jedna z lepszych zabaw, guziki  mogły przemieniać się we wszystko, układane, przekładane...
Najbardziej pamiętam zabawę  w sklep spożywczy i takie zielone z pofalowanymi brzegami  guziki były sałatą :-) 




To pudełko znalazłam w secondhandzie, teraz jest moim skarbem.
A w głowie pełno pytań o jego skrywane w środku tajemnice:
Kto zbierał te guziki?
Do jakich płaszczy bluzek , sukienek były przyszyte?
Kto nosił te bluzki, sukienki..?
Kiedy to było?
 Czy ten ktoś był szczęśliwy? 
i tak bez końca...

Skarb ten tez zmotywował mnie do ukończenia kilku prawie skończonych już rzeczy, które własnie czekały tylko na przyszycie guzików.

Poduszka, której początki można poznać tu


Poduszka w ramach kropli koloru do sypialni:


Poduszka (poduszeczka) do wózka:



Ale się dziś rozpisałam- nie poznaje sama siebie ;-)

To na  koniec  jeszcze zapowiedź  czegoś  co  mam teraz na warsztacie :



Miłego dnia!



4 komentarze:

  1. no ja Ciebie też nie poznaję hihihihi no co mam napisać? chyba to co zwykle ;)... poduszki mnie powalają i ta myszka hihihihih, guziki cudne zaraz mi się przypomina moja katana z czasów młodości z masą guzików na kieszeniach ;).... a zapowiedź warsztatowa no to już mega intrygujące!!! ;) Anuszka piękne zdjęcia, piękne skarby!! uwielbiam MEGA I NA MAKSA ;)!!!
    p.s zrzynam okrągłe i myszkową podusie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za czcionkę! Czyta się wybornie, a ogląda... zapiera dech. Wspaniałe poduchy. Piękne. A guziki? Ja również diagnozuję u siebie słabość do guzików od wczesnego dzieciństwa - mama również je zbierała tak na wszelki wypadek, a ja bawiłam się nimi ochoczo, aż poślubiłam mężczyznę, którego pseudonim "artystyczny" w towarzystwie już od 15 lat brzmi "GUZIK" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Suspens ?!.....w Hitchcocka się bawisz ?
    ... zdradż tajemnicę bo nie napiszę ,że poduszki ładne ;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. a pamiętasz polskie pudełka po landrynkach ? ....ja mam w nim też guziki ;-],
    dzisiaj uświadomiłam sobie ,że pochodzi z XX w ;-))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...