czwartek, 13 lutego 2014

Schemat wzoru.


Wzór, którego użyłam do zrobienia pledu jest bardzo prosty i szybko widać postępy w pracy.
Ja zdecydowanie wolę  graficzne schematy  wzorów szydełkowych . Są dla mnie czytelniejsze niż opisowe.
Dlatego też zrobiłam  dla Was graficzny schemat  tego wzoru:


Jak zrobić  oczko łańcuszka i słupek można znaleźć tutaj.
Użycie wielu kolorów moim zdaniem podkreśla urok tego wzoru, chociaż można też zrobić go w jednym kolorze.


Życzę miłego szydełkowania :-)


35 komentarzy:

  1. Sliczny wzorek, bardzo efektowny, z checia z niego skorzystam, ja tez zdecydowanie wole schematy niz opisy:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pled - jestem pod wrażeniem szybkości wyszydełkowania tego cacka :) Sama tworze teraz pled z babcinych kwadratów, ale idzie mi o wiele wolniej :) Na ten może też się kiedyś skuszę, bo dzięki Tobie już wzór jest rozszyfrowany :) Dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo prosty wzór, a za to jaki efekt wyszedł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zdecydowanie wolę schemat :) Ciekawy wzorek, na pewno skorzystam w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacja :) dziękuję za bardzo czytelny schemat :)))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pled świetny ale o tym już pisałam i to nie raz :)
    A za ten schemat to powinnam pocałować Cię w sznurówki ;)
    Skorzystam na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cały urok w prostocie tego wzorku. Rzeczywiście jest błyskawiczny i świetny do wykorzystania kolorowych resztek włóczki :) W tych pastelach pled wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki za wzorek :-)))
    pled cudny :)))


    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Pled wyszedł pierwsza klasa :))) Do niedawna wszystko co robiłam było raczej "z głowy". Dopiero niedawno rozszyfrowałam schematy, opisy wciąż pozostają wielką zagadką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pledziek.
    Dzięki za wzorek

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosty wzór, a jaki efekt!!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie również schematy są bardziej czytelne. Zrozumienie opisu zajmuje mi dużo czasu

    OdpowiedzUsuń
  13. No nie będę ściemniać - dla mnie ten wzór to jakaś czarna magia;) Pledzik za to bajkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. a jakie wielkie szydło? przepraszam, jeśli pytanie się powtarza...

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny pledzik a schemat faktycznie prościutki.
    dzieki

    OdpowiedzUsuń
  16. Ogromniaste podziękowania za schemat :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś wielka! Ślicznie dziękuję za schemat i cóż, trzeba włóczki szukać i brać się do roboty:)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  18. thank you! thank you! thank you!
    xxxxxxxx Ale

    OdpowiedzUsuń
  19. taki prosty wzór a jaki super efekt końcowy! dziękuję bardzo za schemat

    OdpowiedzUsuń
  20. ja też zdecydowanie wolę schematy graficzne (opisy do mnie nie docierają, jak trzeba), a tak wszystko ładnie widać. miło, że umieściłaś schemat.

    www.szydelkowe-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Schemat bardzo czytelny, może się skuszę, bo fajnie wyszło :) i kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też jestem zwolenniczką schematów , a wzorek fajny i faktycznie prosty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pled, akurat miałam zaczynać nowy i nie mogłam się zdecydować na wzór, a dzięki Tobie już wiem jak będzie wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  24. Super Aniu, na pewno skorzystam z tego wzoru, bardzo ładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny ten wzór, pewnie kiedyś się skuszę. A mi się marzy abyś pokazała krok po kroczku jak łączysz african flower i jak wypełniać te luki które pozostają po bokach, tak aby po połączeniu powstał np kwadrat lub prostokąt. Może znajdziesz chwilę czasu na taki kursik?

    Pozdrawiam
    M.

    OdpowiedzUsuń
  26. No to kamień spadł mi z serca. Po poprzednim poście pomyślałam, że wzór jakiś taki skomplikowany , a tu otworzyłaś mi oczy:-) Pledu raczej nie zrobię, ale na pewno poduchy, o które męczy mnie moja młodsza córcia.... Dzięki bardzo za wzór...!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też zdecydowanie wolę graficzne schematy. Dzięki! Na pewno spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ależ mam ochotę na ten pled! A jeszcze tyle rzeczy do zrobienia czeka... Powiedz mi, ile zużyłaś włóczki z jednym rzędzie? Albo: na ile rzędów wystarcza jeden motek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam dość grubej włoczki, jeden motek wystarczył na 5 rzędów , każdy długości 2 metry.

      Usuń
  29. piękny pled i wzór fajny! ja niestety jeszcze mam małe doświadczenie we wszelkich schematach, próbowałam zrobić kocyk misiowi córki ale poległam, jutro kolejna próba, jak mi sie nie uda przylecę do Ciebie po opis słowny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cieszę się, że tutaj trafiłam. Kradnę pomysł i wzór. Wykonałam ponad metr w średnicy tzw kwadratem na okrągło i nie podoba mi się. Teraz będę likwidować kwadrat, robiąc z tego wzoru. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...