czwartek, 23 października 2014

333


Dziś 333 post na moim blogu i dziś tez wracają" małe, puchate i do kochania". które cieszyły sie dużym zainteresowaniem.
Mam dla Was z tej okazji niespodziankę.
Do zgarnięcia jedno z tych puchatych zwierzątek do wyboru.
Dziewczynka

lub chłopiec


Kto zapewni mu nowy dom i pokocha???

Proszę
- zostaw komentarz pod tym postem,
- które stworzonko wybierasz,
- wstaw jeden z powyższych banerów na swoim blogu z linkiem do zabawy
- na facebook polub i udostępnij zdjęcie.

Czekam na Twoje zgłoszenie do 6 listopada 2014.
 Może będziesz to własnie TY. :-)

A tak prezentują się zwierzątka w plenerze:




A ich zapowiedź swoje miejsce miała też TUTAJ

Zapraszam do zabawy!!!


13 komentarzy:

  1. Jako mama 3 chłopców, poproszę o ....
    dziewczynkę :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne , chłopczyka pragniemy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe kocinki! zaadoptowałabym dziewczynkę i dała jej na imię Inga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 333 polowa z 666 :-P wybieramy dziewczynkę jak wygram :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeurocze...Wybrałam chłopca:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chłopczyka bym chciała, chociaż oba kociska urocze :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym chciała dziewczynkę bo chłopców to mam takich dwóch tylko że żywych ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym chciała chłopczyka dla mojego kochanego chłopczyka-kociarza.

    OdpowiedzUsuń
  9. widzialam na pinterest takie maskotki z garderoba , slodkie .

    OdpowiedzUsuń
  10. Sprobuje szczescia :) Wybralam banerka z chlopczykiem. Dziekuje za fajna zabawe! Jola

    OdpowiedzUsuń
  11. przylaczam sie i ja do zabawy :) oba maluszki sliczne a ja wybieram chlopczyka :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...